2. Het is bijna zover … - Reisverslag uit Oudeschoot, Nederland van Kelly Hamming - WaarBenJij.nu 2. Het is bijna zover … - Reisverslag uit Oudeschoot, Nederland van Kelly Hamming - WaarBenJij.nu

2. Het is bijna zover …

Blijf op de hoogte en volg Kelly

24 Augustus 2012 | Nederland, Oudeschoot


Hallo allemaal!

“A once in a lifetime experience, that I will never forget!”

Spannend, het is bijna zover! Ik kreeg bericht of ik later wilde vertrekken, aangezien het huis nog niet helemaal klaar was waar ik 10 maanden ga wonen. Wat ik liever niet wilde, aangezien mijn einddatum dan ook weer veranderd. Nu kreeg ik echter bericht dat ik waarschijnlijk wel op mijn geplande datum kan vertrekken en dan eerst een week in het hotel mag verblijven, wat extreme luxe is natuurlijk. Dus dat moet ik nog wel even afwachten. Anders vertrek ik volgende week woensdag voor 10 maanden naar het prachtige eiland St Lucia! Ik ga iedereen wel heel erg missen, maar aan de andere kant heb ik er ook heel erg veel zin in. Rond 17.00 zullen we richting Schiphol rijden. Om 21.40 stap ik op het vliegtuig naar Londen Gatwick, om vervolgens daar, na een overnachting, om 10.10 te vertrekken richting St Lucia waar ik om 13.45 aankom. Voor de mensen die niet precies weten waar St Lucia ligt, heb ik een kaartje toegevoegd.

Afgelopen weekend moest ik al afscheid nemen van mijn lieve vriendje. Hij gaat namelijk ook een jaar stage lopen in het buitenland, om precies te zijn in Zweden. Stage lopen voor helikopter technicus, maar daarnaast gaat hij ook zijn opleiding starten tot helikopter piloot. Echt super gaaf! Dat betekent wel een jaartje zonder elkaar, maar we gaan beide onze dromen verwezenlijken. En gelukkig is er Skype, zodat we elkaar vaak kunnen spreken en zien. Afgelopen vrijdag was het voor Jordi al zover om te vertrekken. Samen met zijn ouders hebben we hem met de auto weggebracht. Na een nachtje slapen was het toch echt de tijd om afscheid te nemen. Moeilijk, afscheid nemen valt niet mee, maar na nog een paar dikke knuffels en tranen zijn we toch de auto ingestapt om terug te gaan naar Nederland. Het is erg leeg in huis zonder de altijd vrolijke en gekke Joopie, maar vooralsnog heeft hij het erg naar zijn zin.

Verder ben ik druk aan het voorbereiden en ben al langzamerhand begonnen met mijn koffers in te pakken. Iedereen die mij goed kent weet dat dit nogal een grote opgave is, aangezien ik het liefst alles mee wil nemen. Helaas gaat hem dat niet worden, ik moet alles kwijt in 2 koffers à 23 kilo en 2 stuks handbagage. Helluppp!

De kriebels beginnen nu toch wel echt te komen, over een week zit ik er natuurlijk al (hopelijk)! Dat ga ik me nu toch steeds meer beseffen, het is écht bijna zover. Ik zal dan ook mijn volgende verslag schrijven zo’n 11.000 km verderop! Waar hopelijk het zonnetje schijnt. Ik hou jullie op de hoogte!

‘Let the journey begin!’

Liefs en een knuffel, nu nog vanuit Nederland ..

  • 24 Augustus 2012 - 13:44

    Josephine:

    Hoi Kel,,

    rustig aan met die koffer hea.. uit ervaring weet ik dat je met meer terug komt dan dat je heen ging, dus probeer er nog maar een paar kilo onder te blijven!! hahaha, succes.. verder geniet ervan, super mooi gebied, en aangezien jij en je man allebei ver weg zijn kunnen jullie super goed genieten van elkaars verhalen.. enjoy!!!! liefs Josephine

  • 24 Augustus 2012 - 20:19

    Margreet Talsma:

    Lieve Kel! Wat supertof dat je dit gaat doen. En wat rot dat je Jordi ZO lang moet missen, maar respect dat jullie dit toch gewoon doen :) ik heb je al heel lang (veel te lang!) niet gesproken maar wil je heel veel succes en vooral plezier wensen! Ik ga je verhalen hier zeker volgen. Dikke kus Margreet

  • 29 Augustus 2012 - 22:51

    Ellen:

    Kelly vanavond weggebracht naar Schiphol, vliegt naar London, overnachten en morgenochtend (30-8-2012) door naar St Lucia, Caribbean.
    Stoer hoor meissie, we zullen je missen, maar hopen dat je het erg naar je zin zult hebben.
    Dag schat, ehc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Hallo allemaal! Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn site! Ik ga voor 10 maanden weg uit het regenachtige Nederland en vertrek naar St Lucia. Heerlijk genieten van de zon, de zee, het strand, lekkere cocktails, mooie plekken en natuurlijk mijn stage. Op deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn avonturen die ik beleef tijdens mijn stage in de Caribbean. Laat je een berichtje achter? Liefs Kelly

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 39599

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 21 Juni 2013

Stage St Lucia

Landen bezocht: