1. Welkom - Reisverslag uit Oudeschoot, Nederland van Kelly Hamming - WaarBenJij.nu 1. Welkom - Reisverslag uit Oudeschoot, Nederland van Kelly Hamming - WaarBenJij.nu

1. Welkom

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 Juli 2012 | Nederland, Oudeschoot

Welkom allemaal!

“Have the courage to follow your dreams. It's the first step towards attaining your destiny!”

Het is nu helemaal zeker, ik ga voor mijn stage 10 maanden naar de Caribbean! In dit dagboek kun je vanaf nu mijn reisverslagen lezen en reacties plaatsen. Verder zal ik foto’s en video’s plaatsen zodat jullie goed op de hoogte kunnen blijven van al mijn ervaringen. Wil je een mail ontvangen zodra ik een nieuw reisverslag heb geplaatst, zodat je precies weet wanneer ik iets nieuws in mijn dagboek heb geplaatst? Schrijf je dan in voor de mailinglist, vul je e-mailadres aan de linkerkant in, in het “Blijf op de hoogte”-blok op deze pagina.

Ik stap op 29 augustus om 21.40 in het vliegtuig naar Londen Gatwick, waar ik overnacht om vervolgens de volgende dag om 10.10 naar St Lucia te vertrekken. Waar ik voor 10 maanden stage ga lopen in een hotel (http://www.sandals.com/main/grande/gl-home.cfm) . De eerste vijf maanden zal ik werkzaam zijn in de ‘Food & Beverage’, dan 3 maanden ‘Weddings’ en de laatste 2 maanden zal ik mijn stage vervolgen in de afdeling ‘Sales’. Ik kijk er erg naar uit om het laatste jaar van mijn opleiding hier te vervullen!

Liefs,
Kelly

Mark:

Veel plezier daar alvast, geniet ervan. Je zult daar beter weer hebben als hier.

Gr. Mark

Sierdje:

Kel,

Eindelijk, ga er volop van genietenen vind het erg leuk dat je ons op deze manier op de hoogte gaat houden van je wel en wee.

Gr. Sier en Ton

• 28 Juli 2012 - 10:51

Josephine En Sander:

Hoi Kelly,

Wij wensen jou ongelofelijk veel plezier en mooie ervaringen toe. Uit ervaring weet ik dat het niet altijd makkelijk zal zijn om zo lang van huis te zijn en al je lieve mensen te moeten missen, maar het is het absoluut en helemaal waard! Pak en herinner de mooie dingen, vergeet de iets mindere.. ENJOY!!!!!, want het wordt zeker geweldig!

We zullen je zeker volgen, onszelf zojuist al in de mailinglist gezet ;)

Liefs

• 31 Augustus 2012 - 14:10

Jeannine:

hee lieve Kelly,

je bent er al:( hoorde dat het er heel mooi was. Hopelijk heb je het nu al een beetje naar je zin. Je zult er vast een super tijd hebben en je moet er ook zeker van genieten. Zal zeker je reisverslag bij houden en lezen wat je er allemaal doet en gaat doen. Heel veel plezier Kel.

Liefs xxxx

• 01 September 2012 - 12:08

Karin:

Hee Kelly,
    Eerst weer later en toen weer eerder, wat een gedoe en een onrust. Je bent er nu en het avontuur kan beginnen. Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken. Heel veel succes en plezier.
    liefs,
    dick, karin en de meiden